Vi vil altid gerne høre fra dig, både hvis du er tilfreds eller utilfreds med den træning, du modtager, eller hvis du har forslag til, hvordan vi kan hjælpe dig bedre. Du kan henvende dig til din fysio- eller ergoterapeut eller til lederen af træningsteamet.
Ønsker du efter en dialog at indbringe en klage, kan du herunder se, hvem du kan klage til.
Klage over serviceniveau
Hvis du ønsker at klage over f.eks. ventetider, tilrettelæggelse eller omfanget af indsatsen, er du velkommen til at kontakte ledelsen på Sorø Sundhedscenter på tlf. 57 87 71 40.
Ønsker du at indbringe en klage, skal den sendes til:
Sorø Kommune
Socialservice
Rådhusvej 8
4180 Sorø
Der er ingen klagefrist på klager over serviceniveauet, og der kan ikke klages videre til en anden klageinstans.
Hvis din genoptræning foregår i en anden kommune og ikke i din bopælskommune, skal du sende en klage til kommunalbestyrelsen i den kommune, hvor genoptræningen foregår.
Klage over sundhedsfaglig behandling
Hvis du ønsker at klage over den sundhedsfaglige behandling, skal det foregå digitalt via selvbetjeningsløsningen, der findes på Borger.dk.
Klage over sundhedsfaglig behandling | Borger.dk
Læs mere om klagemuligheder